Jakkupowac.pl

Michelin Latitude Cross ( 235/75 R15 109H XL )

863.10 

Michelin Latitude Cross Przeznaczona do uniwersalnychi i kompaktowych pojazdów typu SUV oraz pickupów. Uniwersalna opona 4×4 zapewniająca trakcję opony terenowej, komfort jazdy opony szosowej oraz znakomity przebieg. KORZYŚCI PRODUKTU: Niski poziom hałasu Trakcja opony off-road Znakomity przebieg Rzeźba bieżnika „chwytająca błoto” zapewnia przyczepność i trakcję charakterystyczną dla opon terenowychAgresywna rzeźba barków oraz duża liczba krawędzi […]

SKU: 52ab1282f51b
Tags: ,

Opis

Michelin Latitude Cross Przeznaczona do uniwersalnychi i kompaktowych pojazdów typu SUV oraz pickupów. Uniwersalna opona 4×4 zapewniająca trakcję opony terenowej, komfort jazdy opony szosowej oraz znakomity przebieg. KORZYŚCI PRODUKTU: Niski poziom hałasu Trakcja opony off-road Znakomity przebieg Rzeźba bieżnika „chwytająca błoto” zapewnia przyczepność i trakcję charakterystyczną dla opon terenowychAgresywna rzeźba barków oraz duża liczba krawędzi atakujących zapewniają oponie MICHELIN Latitude Cross niezrównaną przyczepność na luźnym gruncie i śliskiej nawierzchni.Technologia „Silent Tread Design” zapewnia komfort akustyczny jak w oponie szosowejŁukowaty kształt klocków bieżnika w oponie MICHELIN Latitude Cross został zaprojektowany tak, aby kontakt opony z nawierzchnią następował w sposób płynny. Wyelimonowano tym samym efekt uderzania klocków bieżnika o nawierzchnię, będący źródłem charakterystycznego dla opon terenowych wysokiego poziomu hałasu.Mieszanka „terrain-proof” zapewnia wyjątkową żywotność oponyMieszanka gumy „terrain proof” bazuje na mieszankach stosowanych w oponach przemysłowych MICHELIN, gdzie ścieranie bieżnika przez kamienie i żwir stanowi główną przyczynę ich zużycia. Mieszanka „terrain proof” umożliwia wyprawy po bezdrożach, ponieważ posiada lepszą odporność na niszczące działanie złych nawierzchni, dzięki czemu tempo jej zużycia jest znacznie wolniejsze, w szczególności: przy wszechstronnym użytkowaniu na wszystkich typach dróg (drogi asfaltowe, żwirowe i szutrowe). przy pełnym obciążeniu pojazdu (holowanie przyczepy, lawety z żaglówką itp).